Ön itt jár: Kezdőlap > Vásárlási információk
Márka választó
Kérdése van?

Hírlevél feliratkozás
Skype
Kosár
A kosár jelenleg üres

Vásárlási információk


A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. "A kosár tartalma" gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelésének helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat és javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel a Párizs Parfümházban vagy futárszolgálat által történő kiszállítás), valamint a fizetési módot (utánvétel, banki átutalás, készpénz). 
A "megjegyzés a rendeléshez" ablakba a parfüm sikeres kézbesítésének érdekében kérjük, írja meg nekünk ha  fontos információja van számunkra: pl.: ".....a csomagot átvenni csak délután 15 óráig van lehetőségem" stb. Majd az "elolvastam és elfogadom a vásárlási információk" szöveg melletti négyzetet szíveskedjen kipipálni.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási információk között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Banki átutalás esetén a vételár társaságunkhoz való megérkezését követően szintén futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz a megrendelt termékeket. Átutalásnál kérjük, a közlemény rovatba tüntesse fel a rendelés számát, amit a megrendelésének visszaigazolását tartalmazó általunk küldött e-mailben talál meg.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, valamint a futárszolgálatnál.

A Párizs Parfümház a kiszállítási határidővel kapcsolatos változtatási jogát fenntartja.

Amennyiben a kiszállítás során az áru kézbesítése sikertelen, ennek tényéről a futárszolgálat munkatársa értesítést hagy Önnél. A küldeményről ezután az értesítésen található elérhetőségeken tájékozódhat.

A házhoz szállítás hétköznap 9-17 óra között történik ezért kérjük olyan címet jelöljön meg a termék átvételére ahol Ön munkaidőben elérhető.

Szállítási díjak: bruttó  990,- Ft

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a kiszállítást azért nem teljesíti, mert a meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A megrendelő a vásárlási információk elolvasásával és elfogadásával nyilatkozik arról is, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A termék visszaküldésének költségét megrendelő viseli.

Abban az esetben ha a futárszolgálat munkatársának jelenlétében derül, ki hogy a termék sérült akkor társaságunk csere lehetőséget biztosít a megrendelőnek. A hibás termékről minden esetben jegyzőkönyvet kell készíteni a futár szolgálat munkatársával a megrendelőnek. Jegyzőkönyv hiányában a sérült terméket díjmentesen nem cseréljük ki.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a vásárlástól nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos, a termék átvétele utáni tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékre.

Amennyiben megrendelését a termék kiszállítása előtt lemondja és a termék ellenértékét banki átutalással egyenlítette ki, akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve áll módunkba vissza utalni a vételárat Önnek.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az értékesítő tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről és jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Ezután már csak a "kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetősége rendelésének visszavonására vagy módosítására.

Felelősség

A Párizs Parfümház és a parizsparfumhaz.hu  tulajdonosainak mindennemű felelőssége kizárt az alábbi esetekben:

  • bármilyen az internet működéséből és vagy egyéb informatikai tényezők hatására bekövetkezett adatvesztés és bármilyen természetű károkozás esetén,
  • bármilyen szoftverben vagy hardverben bekövetkezett kár esetén vagy  ezek hibás működéséből fakadó károkozás tekintetében,
  • az internetes kommunikációban résztvevő bárkinek a tulajdonában vagy birtokában lévő bármilyen eszközben bekövetkezett károkozás esetén,
  • a web shop működése és működtetéséből bekövetkező bármilyen nemű anyagi vagy erkölcsi károkozás tekintetében,
  • vis maior esetén,
  • bármilyen a Párizs Parfümház és a parizsparfumhaz.hu-tól független esemény tekintetében, amelyre semmilyen ráhatása nincs az üzemeltetőknek.